Hirdetés


Itt az új, 2018-as kampányfilm Budapestről

Itt az új, 2018-as kampányfilm Budapestről

Spice of Europe imázsfilm 2018

2018.05.15. 09:37

Nálunk is megnézheti a kampányvideót, melyet a CNN ad majd le, nyolcszázszor.

Hirdetés

2018. május 15-től a Spice of Europe szlogennel és Budapest megújult turisztikai márkájával indítja el nemzetközi, Budapest fókuszú kampányát a Magyar Turisztikai Ügynökség.

Több mint 800 alkalommal adja majd a CNN a Budapestről készült imagefilmet, mától pedig indul a főváros új átfogó nemzetközi kampánya. A most induló kampány online felületen is fut, látni fogják a repülőn utazók is.

A cél, hogy vonzóbb turisztikai célponttá váljunk, mint Bécs, vagy akár Prága.

A „Spice of Europe” kampány bemutatja a főváros sokoldalúságát, és azt, hogy az ide érkezők megtalálnak mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással.