Az orvosi ellátás megfelelősége, az egészségügyi személyzet hozzáállása, az időpontfoglalás folyamata, az intézményi tájékoztatás, illetve az intézmény tisztasága; értékelni 1-től 5-ig tartó skálán lehet.
Betegelégedettségi visszajelző funkcióval bővült az EgészségAblak mobilalkalmazás - közölte a Belügyminisztérium parlamenti államtitkára szombaton az MTI-vel.
Rétvári Bence a tárca által eljuttatott közleményében az áll, hogy az alkalmazást használók számára a járóbeteg szakrendelésről való távozás és a leletezés lezárása után azonnal, automatikusan felugrik egy kérdőív.
Ebben öt szempont szerint lehet értékelni az ellátást: az orvosi ellátás megfelelősége, az egészségügyi személyzet hozzáállása, az időpontfoglalás folyamata, az intézményi tájékoztatás, illetve az intézmény tisztasága; értékelni 1-től 5-ig tartó skálán lehet - fejtette ki.
A beteg továbbá azt is vissza tudja jelezni, hogy az ambuláns lapon rögzített ellátásokat teljes egészében megkapta-e - közölte Rétvári Bence, hozzátéve, hogy az elégedettségi kérdőív anonim; a visszajelzések segítenek az egészségügyi ellátás további javításában.
A közlemény szerint az EgészségAblak alkalmazást már több mint 3 millióan töltötték le, és népszerűségét jól mutatja, hogy havonta több millió leletet és egyéb egészségügyi dokumentumot töltenek le rajta keresztül a felhasználók.
Felhívta a figyelmet arra, hogy nyár óta az EgészségAblak alkalmazásban és a 1812-es EgészségVonalon keresztül is lehet időpontot foglalni országszerte a járóbeteg-szakrendelésekre.
Most már a mobilja segítségével bárki könnyen, gyorsan és egyszerűen tud időpontot foglalni hónapról hónapra egyre több szakrendelésre - tette hozzá az államtitkár.
A legtöbb időpontfoglalás eddig bőrgyógyászatra, szemészetre, valamint fül-orr-gégegyógyászati szakrendelésekre történt, és jelenleg is több százezer szabad időpont foglalható az EgészségAblak alkalmazással - áll a közleményben.