Jövőre teljes arculati megújuláson esik át a magyar közmédia

2011.10.20. 13:32

Teljes arculati átalakuláson esik át a közmédia 2012. március 15-étől - mondta a Médiaszolgáltatás-támogató és Vagyonkezelő Alap (MTVA) kommunikációs igazgatója a Brand Festival 2011 című konferencián tartott előadásában, csütörtökön Budapesten.

Szabó László ezzel kapcsolatban az MTI-vel azt közölte: ennek során a rádiót, televíziókat, hírügynökséget, online és print sajtót is magába foglaló egységes közmédia, amely jelenleg mind az elérést, mind a spektrumát, mind a költségvetését tekintve Magyarország legnagyobb médiavállalata, teljes arculati megújuláson esik át.
Az igazgató arra is felhívta a figyelmet, hogy az állami médiumok tartalmukat tekintve is megújulnak, például jövő évtől öt éven át ismét a Magyar Televízió közvetíti a Forma-1-es futamokat.

A tízéves múltra visszatekintő Brand Festivalon idén mintegy 300 előadó számol be a vállalati stratégia és a vállalat kommunikáció kihívásairól. A kétnapos esemény célja, hogy a szakma legjelesebb képviselőinek segítségével mutassa be a marketingstratégia új irányait, lehetőségeit. A fesztivál immáron nemcsak a márkázással, hanem a vállalati stratégia egyéb irányaival is foglalkozik.

A konferencia résztvevői tizenhárom szekcióban vitatják meg a többi közt a vállalatvezetési stratégiaalkotás újdonságait, a reklámozási lehetőségek megújulását, a 2012-es londoni olimpiában rejlő reklámozási lehetőségeket, az internettel és az új médiával kapcsolatos tapasztalatokat vagy a gyógyszerreklámozás mikéntjét.

Előadást tart többek között Porter Gale, a Virgin Amerika marketing szakembere, Rohit Desphande, a Harvard Egyetem marketing divíziójának vezetője, Andy Cameron, a Nike, a Honda, a Heineken vagy az Old Spice reklámokat készítő ügynökség kreatív vezetője, valamint Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság marketing igazgatója.
 

.