A kreatív- és fejlesztő játékok is keresettek.
A játékpiacra kevésbé van hatással a járvány, és a válság, a játékok éves forgalma tavaly 70-80 milliárd forint volt, idén pedig elérheti a 90-100 milliárd forintot - mondta Gyaraki Dávid, a Regio Játékkereskedelmi Kft. marketingvezetője online sajtótájékoztatón.
Kifejtette, hogy a magyarországi játékpiac legerősebb időszaka november közepén indul, adataik szerint az idén is az éves forgalom fele - mintegy 40-50 milliárd forint - jut majd a karácsony előtti másfél hónapra.Az ünnepi szezonban jellemzően több és magasabb értékű játékot választanak a vásárlók, ilyenkor akár hatszorosára is nőhet a kereslet. A legkeresettebb termékek a társasjáték, a LEGO, a különféle robotok, valamint a kreatív- és fejlesztő játékok.
A marketingvezető szerint a legtöbb szülő az alapján választ játékot, hogy az a szórakozás mellett hasznos tudást adjon, fontos készséget fejlesszen, és csak másodlagos szempont az ár.