2023.04.01
A kereskedők azzal számolnak, hogy a családok többet tudnak költeni, mint az év elején.
2023.01.06
A fogyasztók elkezdtek változtatni vásárlási szokásaikon, inkább az olcsó termékeket választják és jobban figyelnek az akciós termékekre.
2022.12.12
A válaszadók 83,4 százaléka hitelkártya-keretéből tervez vásárolni.
2022.12.02
Minden negyedik felhasználó figyeli az ünnepi szezon akcióit és leárazásait.
2022.11.20
Honnan ered, és miért Black Friday a neve?
2023.02.03
Mindez egy gazdasági válság és tartós infláció idején veszélyes lehet.
2022.12.28
Van, amikor nem köthető feltételekhez.
2022.12.05
Akik nem ajándékoznak, azoknál jellemzően az a családi megegyezés, hogy az együttlét a fontosabb, nem az ajándék.
2022.11.26
Az eredmény nem igazán meglepő.
2022.11.16
A játékpiac legerősebb időszaka november közepén indul. Az éves forgalom fele fog a karácsony előtti másfél hónapban realizálódni.