Több magyar árut akar forgalmazni a Lidl

2013.03.05. 12:57

Ön szerint melyik a legjobb német diszkont?

A cikk végén szavazhat arról, hogy

A Lidl a jelenlegi 54 százalékról 60 százalékra kívánja emelni a magyar beszállítói arányt 2014 végére a magyar beszállítókért program keretében - mondta a Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke a keddi tájékoztatón.

    A Lidl 157 magyarországi áruházának tavalyi forgalma 186 milliárd forint volt, ebből közel 100 milliárdot, 54 százalékot jelentett a magyar beszállítóktól vásárolt termékek értékesítéséből származó bevétel.

    A cég jelenlegi termékkínálata 1400 árucikkből áll, ebből 810 féle terméket kínál a 200 magyar beszállító  - közölte az igazgatóság elnöke. Hozzátette: a magyar beszállítók termékeit a külföldi Lidl áruházakban is forgalmazzák, 9 országban 106 terméket, amelyek 8,4 milliárd forintos exportvolument jelentenek.

    A magyar beszállítói arány növelésénél az ár és a minőség kevésbé jelent korlátot, a felkínált mennyiség gyakrabban - mondta újságírói kérdésre Kovács Gergely beszerzési igazgató. Ennek kapcsán azt is elmondta, hogy amennyiben a magyar beszállítók nem tudnak akkora mennyiséget szállítani, amennyire az ország 157 Lidl áruházában szükség lenne, akkor regionális megjelenés is lehetséges.

    Egy másik kérdésre, amely a Lidl fejlesztését korlátozó plázastopra vonatkozott, Grósz Jenő azt mondta: a "várólistán lévő 29 projekt sorsában reményeim szerint pozitív fordulat következik be".

Az Alon.hu korábban részletesen elmondta, mit érdemes tudni a kiskereskedelem németesen keménykötésű szereplőiről (Lidl, Aldi, Penny Market), és akkor közzétettünk egy szavazást is. Ha Ön akkor nem szavazott, most megteheti:

 

 Korábban:  

 

Lidl, Aldi, Penny Market: Német hard diszkont áruházak – fejtágító

.