Vállalkozóbarát ügyfélszolgálat a Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamaránál

2013.04.02. 15:45

Hétfőtől új szolgáltatásokkal és vállalkozóbarát ügyfélszolgálattal, módosult nyitvatartási renddel várja az iparkamara a hozzá fordulókat. A Kamara honlapja is megújul.

2013. április 8-a, hétfőtől új szolgáltatásokkal és vállalkozóbarát ügyfélszolgálattal, módosult nyitvatartási renddel várja a Kamara a hozzá fordulókat.

A Kamara ügyintéző szervezeténél bevezetendő kisvállalati rendszer hozadékaként kettéválik az ügyfélszolgálat és a szakértői háttérmunka.
Az eddigiektől eltérően egy helyen, a Kamara első szintjén kerül kialakításra a teljes ügyfélszolgálat.

Itt a jövőben a vállalkozók nem csupán a különböző regisztrációkhoz kapcsolódó ügyeiket intézhetik, de ugyanitt kérhetik az okmányhitelesítést, kaphatnak tájékoztatást és segítséget a Széchenyi kártya, valamint további hiteltermékek igénybevételével kapcsolatosan.

A Békéltető Testületi fogadóórán szerdánként 9-12 óra között intézhetik panaszos ügyeiket az ügyfelek, a földszinten, a konferencia terem melletti irodában.
Az ügyfélszolgálati irodán ügyfélfogadási időben elérhető lesz a Képzési Osztály egy-egy munkatársa is, akik nem csupán a tanulószerződésekkel, mestervizsgával kapcsolatos ügyintézésben, de pályaválasztási és szakmai tanácsadással is egyaránt várják az érdeklődőket, diákokat, vállalkozókat és szülőket egyaránt.

Ugyancsak az első szinten kaphatnak segítséget a gazdálkodó szervek gazdaság- és kereskedelemfejlesztési ügyekben, pályázatfigyelésben, adózási, jogi, üzleti tanácsadásban.

Az ügyfélszolgálaton ezentúl pénztár is működik, így még kényelmesebb lesz az ügyintézés.

Újdonságként a jövőben a Kamara ráadásul a megyei járási központokba, külső helyszínekre is kiviszi szolgáltatásait- előre meghatározott és leegyeztetett időpontokban.

Ügyfélfogadás:

Hétfő:    08:00-13:00
               14:00-18:00

Kedd-péntek: 08:00-13:00

A hétfői, hosszabbított ügyfélszolgálati nyitva tartással szeretnének kedvezni azoknak a vállalkozásoknak, akik a hagyományos munkaidőben nem tudnák felkeresni a Kamarát.

Az átalakított szervezeti és munkarendet, az Ügyfelek jobb kiszolgálását segíti a kiépítésre kerülő telefonközpont és az új levelező rendszer, az összetett információtechnikai fejlesztések is.

Mindezzel egy időben a Kamara honlapja is megújul.


Az új rendszer bevezetése miatt április 5-én, pénteken az ügyfélszolgálat szünetel!
.