Alapvető dolog lett a digitális szolgáltatások igénybevétele

MTI

2023.10.03. 21:11

Épp annyira fontosnak tekintik a fogyasztók, mint a vizet és az áramot.

Nem befolyásolják a média- és tartalomfogyasztási szokásokat a gazdasági nehézségek, az internet, tévé és streaming előfizetések népszerűsége az emelkedő díjak ellenére nem csökkent tavalyhoz képest az EY nemzetközi felmérése alapján, amelynek megállapításait a tanácsadó cég kedden közölte az MTI-vel.

Az EY felmérésében több mint 21 ezren vettek részt, a tartalom- és médiafogyasztási kutatás Dél-Koreára, az Egyesült Államokra, az Egyesült Királyságra, Franciaországra, Kanadára, Olaszországra, Spanyolországra és Svédországra terjedt ki - közölték.

A digitális szolgáltatásokat épp annyira fontosnak tekintik a fogyasztók, mint a vizet és az áramot, ezért fel sem merül, hogy lemondjanak róla - magyarázták az előfizetések népszerűségét.

A közlemény szerint a megkérdezetteknek mindössze 16 százaléka véli úgy, hogy drágák az internet, a tévé és a streaming  előfizetések.

Váltásra inkább a hálózat megbízhatatlansága adhat okot, 26 százaléknak voltak már ilyen gondjai. A mobilinternet fennakadásairól ennél is többen, 29 százaléknyian számoltak be, a streaminggel szemben pedig az áttekinthetetlenül nagy kínálat és az érdektelen tartalmak a leggyakoribb kifogás - tették hozzá.

A fogyasztói visszajelzések alapján az EY úgy véli, hogy a szolgáltatóknak hibátlan hálózatot kell üzemeltetniük, mert az infláció ellenére sem az árverseny dönt, sokkal inkább az ár-érték arányok különbsége. A háztartások 36 százaléka akár többet is fizetne a magasabb színvonalért.

.