Hirdetés

Három Vas megyei település az országos városmarketing térképen

2015.06.05

A városok közül Tata volt a legaktívabb.

Hirdetés

Először díjazta a magyar városok elmúlt évi marketingtevékenységét a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ): az egyes települési kampányokkal elnyerhető, úgynevezett marketinggyémántok száma alapján Pest megye érdemelte ki a Marketingaktív megye 2015 címet.

Az önkormányzatok, azok szervezetei és cégei, illetve egyesületek, nonprofit szervezetek, szakmai érdekképviseletek, alapítványok, civil szervezetek, magánszemélyek pályázhattak hat kategóriában.

Egy-egy pályázó több pályamunkát is benyújthatott, a szakmai zsűri a legegyedibb, legérdekesebb városmarketing-kampányokért adott marketinggyémántokat.

Eger és Győr egyaránt hat pályázatot adott be, s ezeket mérlegelve a zsűri végül mindkét városnak 4-4 gyémántot ítélt oda, míg Tata mind az 5 pályázata "gyémántot ért". Ez alapján Tata nyerte el a Marketing fővárosa 2015 díjat.

Három Vas megyei település az országos városmarketing térképen

A ma megjelentetett térkép jól mutatja egy-egy megye aktivitását. Míg Baranya és Tolna egyetlen pályázatot sem adott be, addig Vas megye három gyémant díjas településsel (Kőszeg, Bük és Őriszentpéter) is dicsekedhet.


A megyék versengését az döntötte el, hogy egy-egy megyehatáron belül hány település nyert el marketinggyémántokat.

A kiírt pályázatra 36 város (szervezet), közöttük 4 fővárosi kerület jelentkezett. Az elbírálásnál a fő szempont az volt, hogy az egyes marketingakciók mennyire járultak hozzá az adott település (kerület) jobb "láttatásához" - ismertette az elnök.

A napokban minden nyertes megkapja azt az elektronikus védjegyet, amelyet bármelyik kommunikációs felületére (például a honlapjára) feltehet, és elkészül egy városmarketing-térkép is, jelölve a gyémántokat, valamint az idei marketingdíjakat elnyert településeket.

A Magyar Marketing Szövetség szeretné elérni, hogy a jövő évi versenyen még több pályázó induljon.

A versenyről további részletek itt olvashatók.