Legyen trendi, ajándékozzon logózott csokoládét üzleti partnereinek

2014.10.08. 10:10

Az emberi leleményesség határtalan. Először voltak a döntést befolyásoló ajándékok, majd néhány száz év múlva megjelentek a reklámajándékok. Most pedig itt az újabb céges ajándék trend. Már nem a csomagolást, a díszdobozt, hanem magát a csokoládét, bon-bont, pralinét is logóztathatjuk.

Az üzleti ajándékozás kezdete

Amennyiben egy kicsit jobban a mélyére ásunk a dolgoknak, láthatjuk, hogy a céges ajándékozás már a prehisztorikus korban is létezett valamilyen formában. Persze az nem összehasonlítható a maival, hiszen annak idején politikai haszonszerzés céljából halmozták el minden földi jóval egy adott törzs vezetőjét, hogy egy adott kérdésben, szituációban az ajándékozó kénye-kedve szerint döntsön.

A céges ajándékozás azért másról szól…

…és ezzel a ahonapajandeka.hu ajándékküldés munkatársai is egyetértenek, a céges ajándékoknak nem ebben rejlik az erősségük.

Az üzleti ajándékozásnak más a célja. A pozitív image kiépítése és fenntartása. Azt szeretnénk, hogy az üzleti partnerünk, ügyfelünk érezze, hogy számunkra ő tényleg fontos. Persze nem csak emberileg, üzlet szempontjából is. Mert jó vele együtt dolgozni, kiváló a kapcsolat köztünk vagy egyszerűen csak kölcsönösen nyer mindkét fél az üzleti kapcsolaton. A mai világban, (igazából korábban se) egy cég sem lehet hosszútávon sikeres megfelelő üzleti partnerek és üzleti kapcsolatok nélkül. Nem véletlen, hogy a céges ajándékoknak mindig jut hely a marketing büdzsékben.

Ezért ezeknek az ápolása nagyon fontos és mégis sokan, kiváltképp a kis és középvállalkozásoknál elfeledkeznek erről. Vagy ami szintén rossz megoldás, valami nagyon sablonos ajándékkal lepik meg a számukra az életet jelentő üzletfeleket. Pedig a megoldást készen kaphatják. Az ajándékküldő szolgálatok és az ajándékküldés révén pillanatok alatt egyedi ajándékcsomagok világában találhatja magát bárki A Hónap Ajándéka szerint.

Legyünk kreatívak

Nem is kelthetjük fel jobban az ajándékozott figyelmét, mint egy egyedi, újszerű ajándékkal. Legyünk kreatívak, legyük mások és tűnjünk ki a tömegből. Manapság már nem csak a csomagolás (méz, lekvár) logózására van lehetőség. A mai technológia lehetővé teszi, hogy a legjobb minőségű csokoládéból készülő pralinét, bon-bonokat és táblás csokikat is ellássuk a saját cégünk, márkánk, szolgáltatásunk, termékünk logójával.

Ezeket a csokikat egy speciálisan színezett kakaóvajjal vonják be ezért szinte bármilyen szín és forma megalkotása megoldható. Gondoljon csak bele. A partnere kicsomagolja a csokoládét miközben a csomagoláson ott van az ön logója, majd az édességen is és végül a kellemes és ínycsiklandozó csokoládé íze szétterjed a szájában. Hogyan fog onnantól kezdve az Ön cégére gondolni? Csakis pozitívan, mert az emberi agy hajlamos összekapcsolni két egymást követő folyamatot. És ugye mi a céges ajándékozás lényege? A pozitív image kialakítása. A logózott élelmiszerekkel és azok díszcsomagolásával csak telitalálatot vihetünk be.

A céges ajándékozást sosem szabad elhanyagolni és mindig törekedjünk arra, hogy a sablonosságot de a túlságos személyeskedést is kerüljük. Nem egyszerű megtalálni az egyensúlyt, mert ehhez ismerni kell az üzletfeleinket, de ha rászánunk egy órát erre, akkor biztosan olyan ajándékot fogunk átadni a másik félnek, amelynek a kibontása után is örülni fog.

céges ajándék
.