Megvan, melyik cég fogja 17,5 millió forintból reklámozni az új Haladás-stadiont

2016.05.17. 11:47

Azt is eláruljuk, mi kerül majd ennyi pénzbe.

A szombathelyi labdarúgó stadion és sportcsarnok fejlesztéséhez (projekt) kapcsolódó marketing feladatok ellátása címmel reklámozzák majd az új Haladás-stadiont, méghozzá 17,5 millió forintból.

Május 13-án nyilvánossá vált, hogy a beruházást reklámozni is fogják.

Ezt az Átlátszó írta meg kedden. Valamint azt is, hogy a megbízás keretében a tenderen győztes cégnek

  • egy honlapot, valamint
  • közösségi médiacsatornákat kell létrehoznia és üzemeltetnie,
  • sajtókapcsolatokat kell kialakítania,
  • PR-tervet készítenie,
  • arculatot kialakítania,
  • Google- és Facebook-hirdetéseket vásárolnia, továbbá
  • a sportkomplexum terveiből egy animációs videót kell készítenie.

Látványterv. Forrás: haladásstadion.hu


Az említett cég pedig nem más, mint a Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft., amelynek tulajdonosa Kuna Tibor, aki - az Átlátszó megfogalmazása szerint - Szijjártó Péter külügyminiszter barátja.

Kuna - idézi fel a portál - "1999-től 2003-ig az Ifjúsági és Sportminisztérium munkatársa, majd 2003-tól 2008-ig a Fidesz-frakció kabinettitkára volt. Cégei 2010 után sok kommunikációs közbeszerzést nyertek, a Trinity Communications Kft. például idén januárban két tendert is nyert ugyanazon a napon. Nem mellesleg a Trinity az egyik a három cég közül, amely tavaly nyáron a Rogán Antal által vezetett Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 25 milliárd forintos tenderén lett befutó".

A Haladás-beruházásra az első, 9,6 milliárdos összeghez képest jóval többet, 15,2 milliárd forint közpénzt fordít az állam. 

.