Azt is eláruljuk, mi kerül majd ennyi pénzbe.
A szombathelyi labdarúgó stadion és sportcsarnok fejlesztéséhez (projekt) kapcsolódó marketing feladatok ellátása címmel reklámozzák majd az új Haladás-stadiont, méghozzá 17,5 millió forintból.
Május 13-án nyilvánossá vált, hogy a beruházást reklámozni is fogják.
Ezt az Átlátszó írta meg kedden. Valamint azt is, hogy a megbízás keretében a tenderen győztes cégnek
Látványterv. Forrás: haladásstadion.hu
Az említett cég pedig nem más, mint a Young and Partners Kommunikációs és Tanácsadó Kft., amelynek tulajdonosa Kuna Tibor, aki - az Átlátszó megfogalmazása szerint - Szijjártó Péter külügyminiszter barátja.
Kuna - idézi fel a portál - "1999-től 2003-ig az Ifjúsági és Sportminisztérium munkatársa, majd 2003-tól 2008-ig a Fidesz-frakció kabinettitkára volt. Cégei 2010 után sok kommunikációs közbeszerzést nyertek, a Trinity Communications Kft. például idén januárban két tendert is nyert ugyanazon a napon. Nem mellesleg a Trinity az egyik a három cég közül, amely tavaly nyáron a Rogán Antal által vezetett Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 25 milliárd forintos tenderén lett befutó".
A Haladás-beruházásra az első, 9,6 milliárdos összeghez képest jóval többet, 15,2 milliárd forint közpénzt fordít az állam.