2024.12.13
2023-ban a digitális reklámköltés 39 százalékát a Google, 18 százalékát a Facebook szerezte meg.
2024.04.23
Harmadára esett vissza a reklámköltés.
2024.01.14
A fogyasztók jelentős része nincs tisztában az egyes állítások és jelölések pontos jelentésével.
2023.07.10
Az árfigyelő segítségével bárki könnyedén összehasonlíthatja a termékek árait a különböző kiskereskedőknél.
2023.06.08
Számos problémát talált, melyek nagy része a játékot megszakító reklámokkal volt kapcsolatos.
2024.06.12
A fogyasztók figyelmét leginkább az influenszerek ajánlásai mellett kézzelfogható előnyökkel lehet megragadni.
2024.02.14
Csupán minden ötödik tájékoztatott a kereskedelmi tartalmakról.
2023.08.29
Évről évre ugyanazok a szereplők állnak a toplista élén: a gyógyhatású készítmény, a kereskedelem és az élelmiszerszektor termékei és szolgáltatásai.
2023.06.30
Új tartalomként került be közvetlenül a szerencsejátékokat szabályozó cikkely után önálló szakaszként a fogadási tippszolgáltatással kapcsolatos reklám is.
2023.04.04
A normagyűjteményt április 4-én 24 szervezet vezetője írta alá, egyúttal vállalták azt is, hogy az etikai kódex szerint járnak el.