Tovább egyszerűsödnek az adminisztratív feladatok.
A munkatársak megtapasztalhatták már az LuK Savaria Kft-nél, hogy köszönhetően az új munkavállalói ügyfélfogadó centrumnak, a korábbinál sokkal hatékonyabban intézhetik a vállalattal és munkaviszonyukkal kapcsolatos ügyeiket; a centrum már működik, az ünnepélyes átadóra viszont most került sor.
A Schaeffler csoport részéről magas rangú vezetők vettek részt az eseményen, úgy mint Martin Hellermann, európai, Martina Kappus, a váltóműrendszerek, valamint Makray Réka, a kelet-európai régió személyügyi vezetője, valamint természetesen a helyi vállalatvezetés és kollégák.
Elsőként Hellermann úr beszélt, aki hangsúlyozta: a rendezvény egyúttal lehetőséget ad a HR-vezetők közötti személyes eszmecserére is, hiszen a Schaeffler csoport A holnap mobilitása elnevezéssel a hatékonyság, a hatásosság és a minőség jegyében és a legújabb kihívásokra való reagálás érdekében folyamatosan átszervezi saját működését.
Martin Hellermann kiemelte, hogy akkor, amikor évekkel ezelőtt először látogatást tett az LuK Savaria Kft.-ben, lenyűgözte a Szombathelyen tapasztalt „modern világ”.
Beszédében kitért arra, hogy az új HR szerveződés ágazatokon, országhatárokon, régiókon át történő együttműködésre épít. A globális szinten egységesített rendszereknek köszönhetően a döntési folyamatok hatékonyabbá válnak, gyorsulnak.
Mindez a már meglévő és a jövőbeni munkatársak szempontjából azt jelenti, hogy az adminisztratív feladatok tovább egyszerűsödnek.
Michael Reinig, az LuK Savaria Kft. ügyvezető igazgatója emlékeztetett: korábban nem volt egyértelmű, hogy a kollégák mikor tudják ügyeiket intézni, az új központnak köszönhetően ez a probléma megoldódott, a munkatársak a termeléshez közel intézhetik a munkaviszonyukkal kapcsolatos adminisztrációt és magas szintű szakmai felvilágosítást kapnak az itt dolgozó HR-es kollégáktól.
Az ügyfélfogadó centrumban tudják fogadni az interjúra érkező pályázókat is, így a leendő munkavállalók kedvezőbb benyomást kapnak a cégről.