A hagyományos bolti eladás csökkent.
Rekordot döntöttek az online vásárlások az Egyesült Államokban a csütörtöki hálaadás napi és a fekete pénteki (Black Friday) akciók miatt, a hagyományos üzletek forgalma azonban csökkent.
Az internetes értékesítések meghaladták a 3 milliárd dollárt, idén először.
A hagyományos boltokban 5 százalékkal csökkent az eladások értéke, a tranzakciók száma pedig 7,9 százalékkal maradt el a tavalyitól. Csak a fekete pénteken több mint 10 százalékkal csökkent ezen boltok forgalma.
Lassan indul az idei karácsonyi szezon.
Az online kereskedelem azonban virágzik, a nemzeti kiskereskedelmi szövetség idén a tavalyinál 3,6 százalékkal magasabb, 655,8 milliárd dolláros forgalmat vár a karácsonyi szezonra. Ennek egyik fő oka, hogy most áll a legalacsonyabb szinten a munkanélküliség az utóbbi években az Egyesült Államokban.
Az előrejelzések szerint egy átlagos vásárló 636 dollárt (185 ezer forint) költ majd a karácsonyi szezonban, ami 3 százalékos növekedés lehet 2015-höz képest.