A reklámnak a TELE2 által kifogásolt része az, amikor a T-Com ingyenbeszélgetést ígérő díjcsomagjáról nem hangzik el, hogy az ingyenes percekhez külön havidíjért, az elterjedt díjcsomagokhoz képest magasabb kiadással juthat hozzá az előfizető. Vagyis valójában nem ingyenesek ezek a beszélgetések sem - áll a közleményben.
A TELE2 szerint a T-Comos csomag nulla forintos percdíja és a napi 18 óra ingyenes beszélgetés lehetősége csak több feltétel együttes teljesülésekor igaz. A megkötésekről azonban a televíziós szpot csak olvashatatlan apróbetűkkel ad tájékoztatást.
Juhász Károly, a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselője már megkapta a hivatalos megkeresést, s ő is aggályosnak tartja a reklámot. Hozzátette: a hivatal nem szeretné, ha cégek összehasonlító reklámokkal üzengetnének egymásnak.
A képviselő elmondta azt is: a T-Com reklám a fogyasztók szempontjából több fontos információt nem közöl, ezért hivatalból a GVH-hoz fordul. A versenyhivataltól a képviselő annak a megállapítását kéri, hogy a reklám félrevezeti-e fogyasztókat.
Nagy Bálint, a Magyar Telekom csoport kommunikációs igazgatója nem gondolja, hogy a Favorit díjcsomag reklámja akármi félrevezetőt is tartalmazna, és kétségbeesett adminisztratív lépésnek nevezte a Tele2 közleményét.