Szombathely lakói közül valószínűleg sokan nem tudták mire vélni a mai postaládájukban lapuló új reklámkatalógust, amelynek elején egy sarokcsiszoló és egy fúrót szorongató fehér trikós férfi nyomul. A nyolcoldalas füzetkében mindenféle barkácsgépek, szerszámok, munkaruhák és hasonlók találhatók.
A katalógus mögött Magyarország legújabb barkácslánca, a Let’s Do It áll, amely október 3-án egyszerre tíz vidéki helyszínen indította el offenzíváját. Ennek a része a szombathelyi - Let’s Do It – Tar Csavar Csapágy üzlet is.
Az üzletlánc az árversenyen kívül érezhetően azzal kívánja megkülönböztetni magát óriás versenytársaitól – értsd Praktiker, Baumax, Obi stb. – hogy jelszóként a szakértelmet tűzi zászlajára. A katalógus mottói így a „Szaktanácsadás felsőfokon” illetve „A jó tanács aranyat ér”, és a cégtől kapott sajtóanyagban is érezhető hangsúlyt kap ez a szál: Dr. Günther Pacher, a 3e vezérigazgatója például ezt ígéri: „A vásárló bízhat abban, hogy a Let’s Do It-szaküzletekben azonnal és szakszerű módon szolgálják ki, és azzal az eszközzel, géppel tér haza a vásárlásból, amelyikre valóban szüksége van. A használatukhoz adott ötletek, javaslatok szintén a szaktanácsadás részét képezik.”
A Magyarországon most bevezetésre kerülő üzletkoncepció előnyei már megmutatkoztak Ausztriában, ahol a hírek szerint Let’s Do It márka már egy éve igen sikeresnek bizonyul az osztrák piacon.
A Let’s Do It mögött Ausztria első számú szakkereskedői társulása, a 3e Handels- und Dienstleistungs AG áll. A csoport Magyarországon és az anyaország Ausztrián kívül Szlovéniában, Horvátországban, Boszniában, Szerbiában, Romániában, Csehországban és Szlovákiában is jelen van.
A szombathelyi Let’s Do It áruház a Garkas Károly u. 46. alatt (Kámoni vastelep) található.