A hír egybeesik a Győr-Moson-Sopron, Vas és Veszprém megyékben tervezett, és a napokban kezdődő 'Duplázzon a Sopronival' fogyasztói nyereményjátékkal, amelyben - a játék újszerű felépítésének köszönhetően - nagy nyerési eséllyel vehetnek részt a régió lakói.
A Soproni Kinizsi címkéje most megújult, hogy a vásárlók egyértelműen azonosítani tudják - itt egy ízig-vérig soproni sörről van szó. A címke formája immár a Soproni címkéjének a vonalvezetését követi, dominánsabb lett rajta a piros, illetve megjelent az arany szín is.
A Soproni Kinizsi a vállalat egyik legrégebben gyártott speciális söre és mint a Soproni család tagja, elválaszthatatlan Sopron városától, melynek sörfőzési tradíciói évszázadosak. Így a Soproni felirat és az aranyérmek mellett minden Soproni címkén látható a város nevezetessége, a tűztorony.
A Soproni Kinizsi immár nemcsak a soproni régióban bizonyított, hanem nemzetközi szinten is elismerést vívott ki magának: idén májusban megkapta a brüsszeli Monde Selection aranyérmét, melyet csak a legkiválóbb sörök érdemelhetnek ki.
A Monde Selection egy független nemzetközi szervezet, amelyet 1961-ben, Brüsszelben alapítottak belga kezdeményezésre. Jelenleg ez a legrégebbi és legelismertebb minőségvizsgáló szervezet világszerte. A Soproni márkacsaládban nem ez az első Monde Selection díj, a Soproni (régi nevén Soproni Ászok) idén nyolcadik alkalommal lett aranyérmes! Ugyanez a márka 2000-ben elnyerte a Monde Selection Kiváló Minőségért járó Nemzetközi Trófea különleges díját is.
A Soproni Kinizsi első nemzetközi aranyérmével egybeesik a teljesen újszerű mechanizmus alapján működő és igencsak nagy feltűnést keltő nyári Soproni fogyasztói nyereményjáték kezdete, melynek főszereplője egy Soproni mintára festett Cadillac.
A nem mindennapi limuzin Győr-Moson-Sopron, Vas és Veszprém megyékben járja az utakat. A 'sörkommandósok' - egy csinos hostessekből álló, egységesen Soproni ruhába bújtatott csapat - találomra összegyűjtött címek alapján, június 4-e és július 13-a között csengetnek be a lakásokba - a szerencsés lakókra pedig nagy eséllyel nyeremények várnak. A játék az újszerű felépítésének köszönhetően külön helyet foglal el idén a nyári promóciók sorában.
Tóth Gergely a következőkkel magyarázta a játék különlegességét: „A nyereményjátékok lényege a vásárlókkal való kapcsolatteremtés és mi pontosan a fogyasztóink miatt döntöttünk egy ilyen új felépítésű játék mellett; a Soproni 'sörkommandósok' a három megyében összesen 10.000 háztartásba látogatnak el, ezzel is növelve a nyerési esélyt!"
A promóció kiterjed a HoReCa (hotel, restaurant, catering) vendéglátó egységekre is, ahol egy Soproni tallér jár minden korsó sör után. Amennyiben azon szerencsések között vagyunk, akikhez otthon ellátogatnak a csinos hostessek, úgy nemcsak a Soproni üvegek után, hanem minden összegyűjtött tallér után is egy Soproni termékkel gazdagabbak leszünk!
(Forrás: A Brau Union sajtóanyaga)