A belvárosi butikok mérhetetlen örömére újabb multinacionális divatház nyitott Szombathelyen. A New Yorker a Family Centerben rendezkedett be, kínálatával elsősorban a fiatal korosztályt célozza meg. A nyitónapon mi is kikukkantottunk egy fényképezővel.
Nyilván nem véletlen, hogy a New Yorker október végén, a karácsonyi szezon közeledtével nyitotta meg szombathelyi üzletét. A több mint félezer négyzetméteres elárusító területen már délelőtt 10 óra táján szép számmal nyüzsögnek a potenciális vásárlók, gyakorlatilag az a korosztály, amelyet a cég bevallottan megcéloz: a tízen- és huszonévesek, akik körében meglehetősen ismerősen és vonzóan cseng a New Yorker név. Számos szombathelyi fiatal - legalábbis tapasztalataink szerint – korábban is a cég bécsi és oberwarti üzleteibe zarándokolt bevásárolni.
Részlet a sajtóanyagból:
Magyarországon és Németországon kívül a New Yorker Ausztriában, Belgiumban, Horvátországban, Csehországban, Dániában, Lettországban, Hollandiában, Lengyelországban, Oroszországban, Svájcban, Szlovákiában, Szlovéniában és Spanyolországban van jelen – ez 472 üzletet jelent Európa 15 országában! A New Yorker terjeszkedési politikája a jövőben is további európai országokban való új üzletek megnyitására összpontosul. A cég középtávú célja, hogy piacvezető helyet szerezzen Európában a fiataloknak szóló divatszférában. A New Yorker minden európai országban a növekedést tűzte ki elsődleges céljául. Terveink szerint 2008-ra a hálózat 650 üzletre bővül. A 2006-os évre a cég 20 további új üzlet nyitását tervezi. |