Bringázz a Munkába! kampány másodszor

2009.04.15. 15:29

Ez alkalommal a szervezők új alkampányokat is meghirdetnek, a Bringázz az egyetemre!, a Bringázz szoknyában és öltönyben! és a Bringázz és vonatozz! akciókat.

Pörög a bringa

A második alkalommal megrendezésre kerülő tavaszi “Bringázz a Munkába!“ kampány jól halad – a szép idő miatt és talán környezetünk iránti elhivatottságból – egyre többen használják a kerékpárt munkába járásra. 8 igazolt bringás munkába járással a jó közérzeten kívül még értékes ajándékot is nyerhet" target="_blank.

Újdonságok

Utóbbi keretében mindenki, aki április hónapban 15 km feletti kerékpár havibérletet vásárol, 15 km-es áron juthat hozzá, amely így 2230 Ft-ba kerül, függetlenül attól, hogy távolabbi az úti célja. Ez április 1-től váltható bármilyen érvényes jegyhez. A bérlet április 1-től május 5-ig érvényes.

A Bringázz szoknyában és öltönyben! elnevezésű kezdeményezéssel a szervezők a kerékpározás természetességét szeretnék hangsúlyozni, azt, hogy télen-nyáron, speciális öltözet nélkül is lehet használni ezt a közlekedési eszközt. A cél az, hogy mindenkiben tudatosuljon: a kerékpár a legkézenfekvőbb közlekedési eszköz, csak rápattan az ember és elteker az úti céljához. Nem kíván különösebb előkészületeket, kényelmes tempóban nem izzasztó, bármilyen ruhában művelhető, akár szoknyában vagy öltönyben is – ahogy azt rengeteg városban teszik szerte a világon és Magyarországon is a kisebb településeken. Azok között, akik legalább kétszer öltönyben vagy szoknyában tekertek, három színházbérletet sorsolnak ki a Merlin Színház jóvoltából, valamint öt BringaBag táska is gazdára talál.

A Bringázz az egyetemre! alkampány célja, hogy kiderüljön, melyik Magyarország legbringásabb főiskolája vagy egyeteme, illetve kara, ezen kívül semmiben nem különbözik a fő kampánytól. A részvételhez a www.bringazzmunkaba.hu" target="_blank oldalon való regisztráció után a közlekedési naplóban kell jelölni a bringás napokat, illetve a megtett kilométereket. A garantált ajándékok mellett három kerékpárral, három Brooks nyereggel, 40 Knog lámpával és öt BringaBaggel lehetnek gazdagabbak a résztvevők.

A cégek versenyében indulók között a kategória nyertesei (a legbringásabb cég!) egy-egy céges bringát kap ajándékként. A nanocég kategória nyertesének minden alkalmazottja Magyar Kerékpáros Klub tagságot kap. Az a 3000 egyetemista és 7000 munkavállaló, aki elsőként teljesíti a nyolc tekerést, garantáltan megkapja az oklevelet, a 30% kedvezményről szóló BringaBag utalványt és más hasznos kiegészítőket.

Magyar bankok a kerékpározásért

A Magyar Nemzeti Bank barátságos versengésre invitálja a hazai bankok kerékpárosait a tavaszi "Bringázz a munkába!" kampány keretein belül. A kezdeményezés célja, hogy felhívja a figyelmet a fenntartható közlekedés ügyére, a környezettudatos vállalati kultúrára, és hogy segítse a biciklizés minél szélesebb körű elterjedését. Az MNB – mint az őszi forduló legjobban szerepelt bankja – útjának indítja a "legbringásabb bank" vándorkupát, amit a kampány végén az összes résztvevő bank csapatainak rendezett közös pikniken ad át a legnagyobb bringás aránnyal végzett pénzintézetnek!

További információ és részletek: Erhart Szilárd (), Tóth Daniella ().

Április 22: a Föld napján a Magyar Kerékpárosklub is ünnepel, a BaM! napot a jelentkező önkormányzatok maguk szervezik meg.

.