Két éve már . Akkor a körmendi és a szombathelyi „termésből” szemezgettünk. Idén is akartunk egy hasonló terepszemlét, de vagy az ötletek és az ambíció hiányzott, vagy a rendbetett vécék és várótermek rettentették el az önjelölt alkotókat. Sárvárral egyik sem igaz, ott újabb és újabb szövegrétegek kerülnek fel egymásra. Az általunk márciusban fényképezettekkel sem találkozhatunk már .
Két éve már . Akkor a körmendi és a szombathelyi „termésből” szemezgettünk. Idén is akartunk egy hasonló terepszemlét, de vagy az ötletek és az ambíció hiányzott, vagy a rendbetett vécék és várótermek rettentették el az önjelölt alkotókat. Sárvárral egyik sem igaz, ott újabb és újabb szövegrétegek kerülnek fel egymásra. Az általunk márciusban fényképezettekkel sem találkozhatunk már .
Két éve már . Akkor a körmendi és a szombathelyi „termésből” szemezgettünk. Idén is akartunk egy hasonló terepszemlét, de vagy az ötletek és az ambíció hiányzott, vagy a rendbetett vécék és várótermek rettentették el az önjelölt alkotókat. Sárvárral egyik sem igaz, ott újabb és újabb szövegrétegek kerülnek fel egymásra. Az általunk márciusban fényképezettekkel sem találkozhatunk már .
Rá néhány héttel jártunk újra a „tett helyszínén” és már akkor hagyományőrzőnek éreztük magunkat, a helyi erők vagy az átutazók annyira kiélték magukat a váróterem falain. Palimpszesz – így hívja a szakirodalom a nyomtatás előtti korok olyan papiruszait, pergamenjeit és bőreit, amelyről az eredeti írást eltávolították és a helyébe újat írtak. Ami persze ritkán sikerült tökéletesre, vagyis úgy, hogy a korábbi szövegekből ne látszódjon át valamennyi a mi írásunkba. (A posztmodern irodalom és művészet például ebben a szokásban látja a létének az egyik legnyilvánvalóbb önigazolását.)