Több ezren nem kaptak időben villanyszámlát

2014.04.02. 22:12

Egy hónapos késés is előfordult, ám ha valaki azt hitte, márciusban megúszta a számlafizetést, tévedett. Áprilisban dupla csekk jön.



Ez az az eset, amikor a cikkíró nem csak az olvasók panaszai alapján jár utána valaminek, hanem saját maga is érintett a dologban. Márciusban az E.ON ugyanis nekem sem küldött villanyszámlát.

Bevallom, egy ideig nem izgatom magam ilyesmin, mondván, a szolgáltató előbb-utóbb csak jelentkezik a pénzért, még ha ezt némi késéssel is teszi.

Abban is biztos voltam, hogy a csekk nem kallódott el a postai kézbesítés közben, mert az E.ON online ügyfélszolgálati oldalán nem szerepelt, hogy márciusban számlát állítottak volna ki a részemre.

Így csak kis meglepetés ért akkor, amikor az elmúlt napokban e-mail érkezett arról, hogy új villanyszámlát küldenek a címemre, 9-i fizetési határidővel, majd két nap múlva egy következő tájékoztatott ugyanerről, 11-i fizetési határidőt megadva.

Időközben több jelzést is eljutott lapunkhoz az E.ON késedelmes számlázásával kapcsolatban, ezért megkerestük a szolgáltatót. Kérdéseinkre Egyházi Nikoletta szóvivőtől az alábbi választ kaptuk.

„Technikai okok miatt a számlázi rendszerünkben hiba lépett fel, ebből adódóan néhány ezer ügyfelünk nem a megszokott ütemezésben kapta meg számláját. Ilyen esetben, a jogszabály előírása szerint  – ha a szolgáltató miatt következett be a számlázási késedelem –  az ügyfelet a késedelemmel megegyező mértékű fizetési haladék illeti meg. Ez természetesen ebben az esetben is érvényes. Amennyiben ügyfeleinknek konkrét kérdései lennének a most kézhez kapott számlájukkal  kapcsolatban, a már megszokott ügyfélszolgálati csatornáinkon kollégáink készséggel állnak rendelkezésükre és adnak bővebb felvilágosítást.”


     
.