2022.03.31
6,7 százalékról 8,6 százalékra nőtt a hangsúlyozottan magyar terméket, szolgáltatást népszerűsítő reklámszpotok aránya.
2021.12.17
A GVH gyanúja szerint a cégek megtévesztően ígérték a Hammersmith Bionic Burner elektromos gyomirtó különleges árelőnyét.
2021.10.02
A járvány hatására mélyrepülésbe kezdtek a filmes vállalkozások és a rendezvényekkel foglalkozó cégek.
2021.04.15
Egyedül a digitális reklámpiacon következett be enyhébb növekedés.
2020.10.16
Ezen iparág szereplői is az államtól várnának beavatkozást.
2022.02.24
Közvetlenül utána viszont a közterületi reklám következik.
2021.10.08
A piac még mindig gyengébb az előző évekhez képest.
2021.08.05
A forgalmazók a hatósági tiltások ellenére új honlapon és regisztrációs számmal tovább népszerűsítették a termékeket.
2021.03.16
Magyarország 2014-ben fogadta el a reklámadótörvényt, amelynek értelmében a vállalatokat reklámbevételüktől függő mértékű adó megfizetésére kötelezték
2020.07.10
Megtévesztő reklámokért 862 millió forint versenyfelügyeleti bírságot rótt ki rá a GVH.