2022.10.20
A vádlottak ismeretleneket hívtak fel telefonon, akikkel közölték, hogy lejárt tartozásuk van, amelyről azért nem tudnak, mert nem vették át az állítólagosan erről szóló küldeményeket.
2021.10.18
Legtöbben Messengert (47 százalék), Vibert és Skype-ot (19-19 százalék) használnak.
2021.07.04
A háztartások 94 százalékánál van mobiltelefon.
2021.05.07
A telefonhívások forgalma is csaknem ötödével nőtt tavaly.
2020.09.07
340 próbahívás, negyedénél - közel 85 ügyfélszolgálatnál - hiányosságok, 2,5 millió forintos bírság.
2022.07.19
Pedig a telefonokban olyan értékes fémek - köztük arany, ezüst, réz, vas - is találhatóak, amelyek a készülékek újrahasznosítása során kinyerhetők.
2021.08.31
Úgy kezdeményeznek hívást, hogy a hívószám kijelzésénél az XLS Futárszolgálat telefonszáma jelenik meg. Ne adja meg az adatait.
2021.06.28
A különösen árérzékeny magyar előfizetők jelentős része azért használja ezt a szolgáltatást, mert kéznél van és nem jelent számára pluszköltséget.
2021.01.25
2018 áprilisa és júliusa között 3850 alkalommal zaklatta a családot telefonon.
2020.05.12
Ellenőrzik az ún. 5 perces szabály megsértését is.