Változások a plázai CBA üzleteknél

2011.01.12. 20:58

Két és fél éve működik a Savaria Plazában a Prémium CBA. Az év elején a törzsvásárlók között különféle hírek keltek szárnyra a szupermarketről.

CBA Szombathely

Két és fél éve működik a Savaria Plazában a Prémium CBA. Az év elején a törzsvásárlók között különféle hírek keltek szárnyra a szupermarketről.

Két és fél éve működik a Savaria Plazában a Prémium CBA. Az év elején a törzsvásárlók között különféle hírek keltek szárnyra a szupermarketről, így utánajártunk, milyen változásokra számíthatnak az egyébként megjelenésében, stílusában és üzletpolitikájában is egyedi színt képviselő nagybolt vásárlói.

A CBA kommunikációs vezetője, Fodor Attila a szombathelyi Savaria Plazában lévő üzlettel kapcsolatos érdeklődésünkre elmondta, hogy valóban történik változás, és ez nem csak a szombathelyi üzletüket érinti. A CBA üzletek túlnyomó többségében franchise rendszerben működnek (azaz különböző tulajdonosok működtetik, a CBA által meghatározott paraméterekkel, és központi beszerzési lehetőséggel. A szerk.) de, ahogy a CBA Cent (diszkont jellegű) üzletek központi irányítás alatt működnek, úgy ezután a plázákban működő üzletek zöme is központi irányítás alá kerül. Ez nem csak szervezeti átalakítást jelent, hanem át is építik a boltot, így néhány hétre be fog zárni a plázában működő CBA. Erről időben értesítik a vásárlókat.
 
CBA Szombathely
 
Ami az árukészletet illeti továbbra is a CBA Príma, illetve a CBA Prémium üzletekben megszokott minőségi árukínálattal találkozhatnak a vásárlók a változást követően is. - A kínálat meghatározásánál messzemenőkig figyelemmel leszünk a helyi vásárlói igényekre és ennek megfelelően határozzuk meg a szortimentet – mondta a kommunikációs vezető. Az árakról szólva Fodor Attila megjegyezte, hogy az ország többi üzletéhez hasonló árkedvezményekkel fogják a továbbiakban is várni a vásárlókat.­
 
Arra is rákérdeztünk, hogy személyzetet érinti-e a változás, vagy ugyanazokkal az eladókkal, pénztárosokkal találkozhatnak a vásárlók, akiket már régóta ismernek. Megtudtuk, hogy mindent el fognak követni annak érdekében, hogy ne legyenek jelentős személyi változások. Fodor Attila hozzátette, hogy tudják, vásárlóik többségének nagyon fontos a bevásárlás alkalmával az üzletek dolgozóival kialakított személyes kapcsolat, és ezt messze menőkig szem előtt is fogják tartani.
 
 Korábban:
 

 

.