A tiszaújvárosi építkezés segíthet a Lidl terjeszkedési elképzeléseinek megvalósításában, hiszen onnan nem csak a kelet-magyarországi üzleteket, hanem a szomszédos országokban nyílókat is.
A napilap úgy tudja, a Lidl nagyra törő terveket dédelget. Idén Horvátországban és Dániában mutatkozott be, de a kiskereskedelmi ágazatban kerengő hírek szerint hamarosan Romániában és Ukrajnában is megjelenhet.
A Napi Gazdaság úgy tudja, a cég jelentősen, nyolcezer négyzetméterrel bővíti a székesfehérvári központját is.
A napi fogyasztási cikkek forgalmából jelenleg 13,2 százalék jut nálunk a diszkontokra, míg a nyugat-európai átlag 15-16 százalék körüli. A diszkontpiacon négy lánc, a Plus, a Penny Market, a Profi és a Lidl osztozik, de nem kizárt, hogy nemsokára újabb szereplők is harcba szállnak a vevőkért.
Egy ideje rebesgetik például, hogy a Lidl nagy versenytársa, az Aldi is vizsgálja magyarországi terjeszkedésének lehetőségét. (nol.hu)