Négy autómárka verseng egymással a legnézettebb reklámfilmek 20. heti rangsorában. A legmagasabbra a Peugeot 207 jutott, amelynek bevezetést támogató kampánya a 10. helyen landolt. A Renault tesztvezetésre és az új Renault Clio Voyage széria kipróbálására invitálja a fogyasztókat, míg az új Ford Focus kedvező finanszírozási feltételekkel, a Citroen pedig májusi kedvezményekkel igyekszik megnyerni a vásárlókat.
Az autómárkák mellett azonban további tartós fogyasztási cikkek is helyet követeltek maguknak a legtöbbek által látott reklámfilmek rangsorában. A Sony a labdarúgó világbajnokságra készülődő tévénézőket szeretné megnyerni készülékajánlatával, az Electrolux pedig hűtőszekrényét reklámozza.
Feltűnő a szolgáltatásokat népszerűsítő hirdetések aránya. A 20. héten a legnézettebbek között szerepelnek a szokásosan sokat hirdető telekommunikációs márkák (T-Mobile, Pannon, Vodafone), a legsikeresebbnek mégis a bankszakma és a biztosítási szegmens egy-egy szereplője bizonyult. A CIB Bank lakáshitel szpotja magabiztosan vezeti toplistánkat, miközben az Allianz Hungária 18%-os nézettségével lényegében osztozik a dobogó második fokán a Freschetta pizzával és a Canesten kenőccsel. (Mediainfo.hu)