Vírusmarketing a Balatonnak

2006.07.11. 10:58

Az internet elterjedésével párhuzamosan egyre kedveltebb marketing-eszköz a vírusmarketing, amelynek alkalmazásával rendkívül széles rétegek megszólítására nyílik lehetőség, a hagyományos reklámkampányok költségének töredékéért.

A módszer hatásosságának titka, hogy a szórakoztató, humoros formában megfogalmazott üzeneteket a címzettek előszeretettel továbbítják ismerőseiknek. A Magyar Turizmus Zrt. először rukkolt elő vírusmarketing akcióval, amelynek keretében a Balatont mint üdülési úti célt kívánják népszerűsíteni, elsősorban a fiatal generáció számára.

Az e-mailben terjesztett animációs kisfilm – amelyet a Zrt. megbízásából a KFT régi klasszikusára, a Balatoni nyár című számra készített az Insomnia Reklámügynökség – várhatóan kedvező fogadtatásra talál az ifjúság körében. Az e-mail néhány nap alatt több ezer címzetthez jutott el. A kisfilm megtekinthető a http://abalatoninyar.fw.hu oldalon.

A film végén a honlapcímre (www.balaton-tourism.hu/balatoninyar) kattintva az érdeklődők fiataloknak szóló balatoni nyári ajánlatok, programok között böngészhetnek.
.