Az interneten realizálódó reklámbevételek évről-évre növekednek, ezért nem meglepő, hogy folyamatosan jelentkeznek a piacon új szereplők, akik ebből a tortából szeretnének minél nagyobb darabot kihasítani.
Ma az online hirdetések túlnyomó többségét Magyarországon az Origó-Startlap-Index hármas viszik el, ugyanakkor sorra jelennek meg olyan hírek, melyek szerint egyre nagyobb macik mozognak a málnásban az internetes tartalomszolgáltatás területén is.
A napokban szinte minden valamirevaló portálon arról lehetett olvasni, hogy egy komolynak szánt piaci szereplő jelenik meg
zoom.hu" target="_self néven. A portál mintegy húsz munkatárssal indul, jellemzően az offline média mindkét oldaláról összevadászott emberekkel. Főszerkesztője a 168 órából ismert Nagy József.
Azt saját tapasztalataink is alátámasztják, hogy a hírek gyártása nem olcsó mulatság, de azért vannak számok, amitől még mi is elképedünk. A
zoom.hu" target="_self ugyanis az Index információi szerint mintegy 1.5- 2 milliárd forint befektetéssel jött létre.
Döbbenetes összeg ez a magunkfajta vidéki portáltulajdonosok számára, és kicsit fura is, hogy ekkora befektetés mellett mondjuk miért az ingyenes
Drupal" target="_self portálmotort választották ki a tulajdonosok a működtetésre. Nem létezik, hogy nem jutott ebből az irdatlan pénzből saját fejlesztésre. (Csak az érdekesség kedvéért: ezzel megy az ALON-lapcsoporthoz tartozó
Kimozduló.hu" target="_self is.)
Az oldal indulása és az összegek rendesen felbolygatták az internetezőket, írtak kormányzati portálról, szó volt pénzmosodáról is, de a készítők határozottan a független jelzővel jelölik meg a lapot.
Sem szerkezetileg, sem tartalmilag semmi különöset nem látni egyelőre ebben az MTI-hírekkel telezsúfolt, kicsit unalmas oldalban, bár masszív hirdetésekkel biztosan fel lehet tornászni az olvasottságot. Hamarosan kiderül.
Zoom.hu" target="_self