Az elmúlt évben a nagyközönség számára a legkedvesebb reklámok, reklámarcok a Soproni Ászokhoz és a Matávhoz kötődtek, hiszen a hat versenykategóriából kettő-kettőben az említett márkák nyerték el az első helyezést.
A Reklámzabálók Kreatív Verseny a magyar szervezők kezdeményezése, melynek során a fogyasztók immár negyedik alkalommal szavazhatták meg az elmúlt év általuk legjobbnak és legkedvesebbnek ítélt reklámjait. Ebben az évben a legjobb reklámfilm mellett a közönség megválaszthatta a legjobb reklámhangot, a legjobb reklámzenét, a legjobb társadalmi célú reklámot és az év reklámarcát is.
A voksokat két csatornán lehetette leadni, a rendezvények előtt a www.reklamzabalok.hu weboldalon keresztül online, míg az események helyszínén SMS-ben szavazhatott a közönség.
A Reklámzabálók Éjszakája Kreatív Verseny eredményei a következőképpen alakultak:
Vodafone Legjobb Reklámfilm Online Szavazás győztese: Sörivók is elkezdhetik (megbízó: Soproni Ászok, ügynökség: TBWA Budapest)
Vodafone Legjobb Reklámfilm SMS Szavazás győztese: Rock N Roll Max (megbízó: Vodafone, ügynökség: Grey Worldwide)
Az Év Reklámarca a Joy Magazin Különdíja: Almásy Sándor, Tudakozó + (megbízó: Matáv, ügynökség: CREA)
Legjobb Reklámfilmzene a Viva TV Különdíja: Matáv Ritmus díjcsomag (megbízó: Matáv, ügynökség: Lowe GGK)
Legjobb Reklámhang a Klub Rádió Különdíja: Sör Robi, alias Szívós Győző (megbízó: Soproni Ászok, ügynökség: TBWA Budapest)
Legjobb Társadalmi Célú Reklám a Spektrum TV Különdíja: Ugróiskola (megbízó: Fogyatékos Gyermekekért Közalapítvány, ügynökség: Sylva Reklámügynökség)
A Reklámzabálók Éjszakája immáron negyedik alkalommal került megrendezésre Magyarországon, s idén országos turnévá bővült. November közepén a rendezvénysorozat ellátogatott Debrecenbe és Győrbe, majd egy héttel később, két egymást követő napon, Budapestre is. (Médiainfo)
www.reklamzabalok.hu