A Lidl után újabb hard diszkontlánc tervezi Magyarországi megjelenését – értesült a Mai Piac kereskedelmi szaklap. Az Aldi, amely egyelőre piacvezetőnek számít Németországban a Lidl előtt, már építeni kezdte 140 ezer négyzetméter alapterületű logisztikai központját Biatorbágy mellett, az M1-es út közelében.
A társaság elkezdte a munkatársak keresését is. A közép- és felső vezetők várhatóan egy-másfél évet töltenek majd Németországban, amelyből arra lehet következtetni, hogy az Aldi – hasonlóan a Lidlhez – csak többéves itt tartózkodást és hálózatépítést követően jelenik meg a vásárlók előtt is.
Vagyis a számítások szerint legkorábban 2006 végén vagy inkább 2007 elején indítja útjára keménydiszkont-hálózatát.
Az Aldi rendkívül erős versenyben áll a Lidllel, az árháború a két cég között időről időre kiéleződik, amelynek a német vásárlók örülhetnek a leginkább.
Az Aldit egy testvérpár alapította, a társaság immár 5000 üzletet működtet világszerte. A két alapító Németország harmadik és negyedik leggazdagabbja, úgy, hogy a hírek szerint minden eladott termék után mindössze egy cent hasznuk van. (napi.hu)