„Ősszel már eltekertünk a Holdig és vissza, tavasszal másik égitestet választunk, és reméljük, hogy ezúttal még többen segítenek abban, hogy elérjük a célt! Mielőtt bárki félreértené, nem űrutazást tervezünk, hanem a Bringázz a Munkába! kampányt népszerűsítjük.“ – áll a szervezők felhívásában.
Április 6-án indul a Magyar Kerékpárosklub és a Közelkedési, Hírközlési és Energaiügyi Minisztérium közös szevezésében, a Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium közreműködésével a Bringázz a Munkába! kampány, amelynek fő célja, hogy az egész országban népszerűsítse a kerékpározást és felhívja a figyelmet a fenntartható városi közlekedés kialakításának fontosságára.
A kampányban részt lehet venni egyénileg vagy maximum öt fős csapatokban, regisztrálni és a csoport eredményét jegyezni pedig a
www.bringazzmunkaba.hu" target="_blank oldalon lehet. A regisztráció után a tekeréseket a közlekedési naplóban lehet jegyezni. A honlapon azt is nyomon lehet követni, hol tart a cégek és csapatok közötti verseny állása, hány km-t tekertek a résztvevők, hány kg szén-dioxidot és mennyi benzinpénzt spóroltak meg. Természetesen a
cégek is megmérettetnek. A szervezők keresik azt a céget, ahol
legnagyobb arányban bringáznak az alkalmazottak, illetve más téren is mérik a mozgósítási kedvet. A cégeket méretüktől függően öt kategóriába sorolják, így mindenki egyenlő esélyekkel indul.
Az
április 6. és május 8. közötti időszakban
legalább nyolcszor kell bringával munkába menni: aki így tesz, garantált ajándékot kap, s az a cég illetve kar, egyetem nyer a versenyben, ahol a legnagyobb a kerékpárosok aránya. A legjobbak értékes ajándékokat nyernek. Tehát bringára fel!