Hirdetés

Hirdetés

étel-ital

Ingyenes étkezés a kötelező óvodáztatásban résztvevő gyermekeknek

2015.02.06

Sajtkülönlegesség

2015.01.27

Láttad?

Megtaláltuk az első londoni Norbi Update-üzletet

2015.01.19

Láttad?

A brit Guardian tavaly októberben közölte: a Norbi-féle „Update 1” étellánc első tagja London Walthamstow kerületében nyílik majd az országban. Nos, így is lett. Lapunk londoni kapcsolata ma este küldte ezt a fotót, amelyen a már megnyílott üzlet látható Walthamstow High Street nevű bevásárló utcáján. A brit Norbi-láncot Andre Agassi teniszlegenda arcával és imidzsével igyekeznek eladni. A Guardian azt írja, a Londonban nemsokára négy másik Update 1 nyílik, és a cél az, hogy öt éven belül több mint félszáz üzlet nyíljon Nagy-Britanniában. Norbi nem kispályázik.

Ittasság-teszt

2014.12.17

Láttad?

Válogassuk meg a kávéscsészénk színét!

2014.12.11

Láttad?

Ha szereti az erős kávét, igyon fehér csészéből! Egy komoly tudományos kutatásról számol be a Washington Post. Sok szabadidővel rendelkező ausztrál tudósok azt tesztelték, hogy mekkora hatással van a kávéspohár színe az ízérzékelésünkre. Nos, nagy hatással van. A bögre színe ugyanis jelentősen befolyásolja, hogy mennyire érezzük erősnek az italt. Aki a fehér bögréből itta a kávéját, ajóval erősebbnek érezte ugyanazt az italt, mint akik kékből. A leggyengébbnek azok találták a kávét, akik átlátszó üvegpohárból ittak. Az édességérzetet pont fordítva befolyásolták a színek. Azaz ugyanazt a cukormennyiséget intenzívebbnek érezte, aki üvegpohárból ivott.

.